Tamén andivemos traballando en contidos de lóxica matemática: buscar o intruso, comparar cantidades, series de dous elementos...Aquí tedes un exemplo dalgunhas das tarefas nas que andivemos sumerxid@s
|
conxuntos equivalentes |
|
Cal é o intruso? |
|
comparación de conxuntos |
|
Series de dous elementos |
|
ordeamos por altura |
|
Comparación de cantidades: unha araña-unha mosca |
Con anterioridade ó uso dos números 1,2...que son grafías todavía abstractas temos un acercamento ás cantidades comparándoas. O obxectivo aquí era unir as "bandexas" ca mesma cantidade. Unha vez unidas comprobamos se cada animal tiña a súa "comida"...
Correspondencia uno a uno, recorte e creación libre. O primeiriño de todo consistía en colocar un gomet en cada celda, despois arrancamos co recortado dirixido (todavía estamos iniciando o uso das tesoiras e precisan de axuda adulta) e finalmente pegado nun folio para creación libre.
|
Conxuntos equivalentes |
|
A COR AZUL |
|
MEMORI |
|
PRIMEIRAS CANTIDADES |
|
Pon "MOITOS"... |
|
Eu teño....pon MÁIS QUE... |
A cor é unha característica dos obxectos. Neste 1º trimestre estivemos reforzando o coñecemento das cores básicas: vermello, azul e amarelo.
|
buscamos na clase cousas desa cor |
Cal é da mesma cor? Cal é o intruso?
No hay comentarios:
Publicar un comentario