Conxuntos EQUIVALENTES:
A tarefa consistía en buscar aqueles platos nos que houbera tantas pezas "comida" como animais e así poder alimentalos. Unha vez escollido o plato, comprobamos se cada animal ten o seu "pedazo de comida" e non sobran nin faltan
Esta actividade fixémola tamén de maneira dixital na PDI
Noutro momento, unha tarefa similar aínda que era necesario alimentar os animais colocándolles ó lado un plato con tanta comida como animais había. Non é necesario saber contar senón buscar os conxuntos equivalentes. Sempre comprobamos...
E aquí tedes unha actividade que levamos a cabo, a lo menos, unha vez por semana: temos a nosa caixiña coas letras do noso nome e empregámola para construilo correctamente: algúns xa son capaces de facelo sen o modelo, outros precisan o modelo e outras fan unha construcción aleatoria.
Os xogos de atención son un clásico tamén na nosa aula. Neste caso contabamos cunha táboa con distintos copos de neve e os seus pares que eu lles iba entregando de un en un. Tiñan que ir pegando debaixo do igual. Algúns completaron a tarefa escribindo a palabra COPO
Seguimos fixándonos nas iniciais dos nomes dos nenos e nenas da clase...
E incorporamos algunhas actividades en recunchos que ese día non funcionaron...estaban nerviosos
Intentando facer unha escaleira de pinchos...
Atrapa a mosca. Por turnos, tiraban o dado (do 1 ó 3) e comían tantas moscas como marca o dado aplastando un trozo de plastilina sobre a mosca Quen comerá máis?
Batalla de Naipes. Por turnos tiran unha carta e gaña o que sexa máis grande
Debido a dificultade que ese día tiñamos para traballar en pequeno grupo sen supervisión fixemos parada e cambio...as veces pasa.😀😅
Así que tocou un laberinto, axudando o pingüín a chegar ó xeo: 1º co dedo, despois lápis, rotulador e finalmente co punzón. Un bo traballo de psicomotricidade fina
Ademáis de fixarnos nas iniciais tamén traballamos cas sílabas: dando palmas, saltando, marcando dedos...Aquí comezamos decindo cantos aros hai no chan, escribo números dentro deles, recoñecemos grafía....Acabamos a tarefa colocando dentro de cada aro tantos....como....1 coche, 2 animais....
Recoñecendo os nomes dos compañeiros e compañeiras:
Unha nova "bandexa"; a caixa dos sons...dámoslle entrada cunha actividade de recoñecemento das iniciais dos nomes. Cada caixón corresponde a unha letra e dentro teñen as fotos dos nenos e nenas da clase
Outra nova bandexa: taladrado de formas
Saltamos sílabas, esta vez cos nomes dos animais e rematamos colocando dentro de cada aro TANTOS animais COMO o número do aro
Outra bandexa numérica. Coloca en cada oco o número da serie numérica desaparecido
Probamos con calcetíns...E despois destas tarefas toca a ficha de atención: colorear os calcetíns iguais da mesma cor
Conxuntos iguais...Alimentando dinosaurios
En momentos de xogo libre:
Temos puzzles novos...outros prefiren os policubos e quen fai a torre máis alta ou profe, ata onde me chega....
E outros aproveitamos para reforzar cantidades....
No hay comentarios:
Publicar un comentario